نقاشی ساختمان در شهریار

نقاشی ساختمان در شهریار

نقاشی ساختمان در شهریار

نقاشی ساختمان در شهریار

نقاشی ساختمان در شهریار
نقاشی ساختمان در کرج
نقاشی ساختمان در تهران

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

بلکا تهران


بلکا


      آشنایی با ایده‌ های کم‌ خرج در دکوراسیون

 

 

 روش‌های زیادی برای تغییر طرح و دکوراسیون یک خانه وجود دارد که هزینه زیادی نداشته باشد. با 8 روش زیر و کمی ابتکار، ذوق و سلیقه، خانه خود را به‌راحتی تغییر دهید.

 

 1- رنگ جدید

 

از تاثیر رنگ جدید غافل نشوید. تاثیر هیچ یک از روش‌های دکوراسیون بیش‌تر از یک لایه رنگ جدید نخواهد بود، به خصوص اگر این رنگ شاد و منحصر هم باشد. با چند قوطی رنگ، قلم‌مو و غلطک، فضای یکنواخت یک اتاق بزرگ را تغییر دهید. به عقیده کارشناسان حتی با صرف هزینه محدود در این زمینه، نتیجه فوق‌العاده خواهد بود.

2- کم کردن و بازیافت

 

وسایل قدیمی و کهنه را به دو دسته تقسیم کنید. آن‌هایی که با ارزش بوده یا با آن‌ها راحت هستید را از بقیه جدا کنید و برای استفاده مجدد تعمیر و رنگ بزنید. هنگام ایجاد تغییر، یک نمای کلی از طرح را در نظر داشته باشید.

 

3- نورپردازی

 

بعضی وقت‌ها تنها با اضافه کردن یک لامپ نورپردازی اتاق به کلی تغییر خواهد کرد. استفاده از آباژور، چراغ‌های رومیزی و حتی تعویض رویه لوستر یا شیدهای آباژور تغییر قابل توجهی ایجاد خواهد کرد.

 

لازم نیست هزینه زیادی صرف خرید لوستری جدید کنید. با تعویض لامپ‌های کم‌نور، یا قرار دادن یک رشته لامپ‌های کریسمس داخل ظرفی بلور یا آویزان کردن آن‌ها دور چارچوب در می‌توانید در طول سال از دیدن آن‌ها لذت ببرید.

 

4- پوشش جدید

 

اگر زمانی تصمیم گرفتید در مورد کاناپه قدیمی اما محکم خود تصمیم بگیرید نیازی به صرف هزینه زیاد برای تعویض آن و خرید ست جدید نیست. با تهیه چادرهای آماده مبل در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع یا سفارش دوخت آن با توجه به اندازه و مدل مبل خود، تفاوت خیره‌کننده پارچه جدید را روی مبل قدیمی احساس خواهید کرد.

 

5- استفاده از گل‌های طبیعی

 

گل‌های تازه جلوه خاصی به میز داده و مورد توجه قرار خواهند گرفت. اما اگر جزو کسانی هستید که نمی‌خواهید بابت غنچه‌هایی که خیلی زود پژمرده می‌شوند، هزینه‌ای پرداخت کنید، کافیست هنگام گردش در کوه و جنگل کیسه‌ای مخصوص برای جمع آوری گل‌ها و گیاهان طبیعی همراه داشته باشید.

 

 6- پرده‌های شاد و ارزان

 

با انتخاب پرده نه چندان گران می‌توانید تغییر قابل توجهی در فضای اتاق بوجود آورید. کافیست با خرید پارچه‌های چاپی پنجره‌ها را پوشش دهید. حتی می‌توانید بدون استفاده از نوار پرده با تو گذاشتن لبه بالای پرده به راحتی میل پرده را از آن رد کرده و بعد از دوختن کناره‌ها و قسمت پایین، آن را آویزان کنید.

 

7- فرش‌های جدید اما ارزان

 

اضافه کردن یک فرش ارزان با یک طرح خاص و جسورانه به زنده شدن فضا کمک می‌کند.

 

8- وسایل هم‌رنگ

 

برای تغییر وضعیت یک میز معمولی، مجموعه‌ای از اشیاء هم‌رنگ را روی آن قرار دهید. وسایلی که قبلا داشته‌اید مانند قفس تزیینی پرنده، کلیدهای قدیمی، جاشمعی و ... را جمع کنید. با یک اسپری، آن‌ها را هماهنگ به رنگ قرمز، آبی یا سبز کاهویی درآورید یا از رنگ‌های متالیک نقره‌ای و طلایی استفاده کنید. بعد از خشک شدن وسایل را در وسط یا روی میزهای کناری قرار دهید.

              

  • ۹۵/۰۸/۱۷
  • بابک قلی پور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی