نقاشی ساختمان در شهریار

نقاشی ساختمان در شهریار

نقاشی ساختمان در شهریار

نقاشی ساختمان در شهریار

نقاشی ساختمان در شهریار
نقاشی ساختمان در کرج
نقاشی ساختمان در تهران

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

معرفی رنگ غیر شفاف

logo.gif (368×86)

معرفی انواع رنگ غیر شفاف

نقاشی-ساختمان-قلی-پور.gif (594×135)

رنگ غیر شفاف عبارت است از مایع رنگینی که روی سطح چوب را می پوشاند که این مایع رنگین پس از خشک شدن به شکل یک قشر سخت و غیر شفاف روی چوب باقی می ماند و به کلی نقش چوب را می پوشاند و تشخیص چوب را غیر ممکن می کند. رنگهای غیر شفاف خود به دسته های زیر تقسیم می شوند :

رنگ روغنی: رنگ روغنی ترکیبی است از پودر رنگ، حلال، روغن جلا، اسکاتیف، مواد انعطاف دهنده و غیره است که به نوع پودر رنگ دارای رنگهای متفاوتی است. رنگ روغنی به دو دسته مات و براق تقسیم میشود. برای زدن رنگ روغنی لازم است سطح چوب را به روغن الیف آغشته و سپس با بتونه روغنی پر نموده و آن را رنگ نمود. حلال این نوع از رنگها تینر روغنی می باشد. از این رنگ برای مصارف  که در معرض رطوبت قرار می گیرند مانند: در و پنجره های ساختمان ، کابینت آشپز خانه و کلاً اشیای قابل شستشو استفاده می شود

1- اناملkkkkkk.gif (400×150)

نوعی جلای غیر شفاف است که بافت چوبی را مخفی می کند و در عوض رنگ مطلوبی به آن می دهد. انامل خیلی سخت و دارای قابلیت ارتجاعی خوبی می باشد. این جلا در مقابل تغییرات آب و هوایی مقاوم است.انامل را می توان به وسیله تینر رقیق کرد.

2- رنگ پلاستیک

naghashi.org-4.png (355×200)

ماده اصلی این رنگ ها مواد شیمیایی پلاستیکی است که در آب قابل حل است. این رنگها در مقابل رطوبت و حرارت دوام ندارند. از این رنگها روی سطوح گچی و سیمانی و…. استفاده می شود.

  • ۹۷/۰۶/۲۳
  • بابک قلی پور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی