نقاشی ساختمان در شهریار

نقاشی ساختمان در شهریار

نقاشی ساختمان در شهریار

نقاشی ساختمان در شهریار

نقاشی ساختمان در شهریار
نقاشی ساختمان در کرج
نقاشی ساختمان در تهران

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

دنیای هنر رنگ و نقاشی

 

کاربرد رنگ ها در شفابخشی خودتان

 

اگر برای شروع کار فقط می توانید یک گل انتخاب کنید , حتماً رنگ آبی را بر گزینید .

در ذهن خود تجسم کنید.....

 

حالا همچنان که به گل های آبی رنگ نگاه می کنید نفس عمیقی بکشید . وقتی احساس کردید آماده اید , نفس خود را به آرامی و به تدریج رها کنید و به گل بدمید . آن گاه گل آبی را مقابل صورت خود نگاه دارید . در این هنگام احساس خواهید کرد که این رنگ بخشی از وجود شما شده است .

 

این عمل را سه بار تکرار کنید . سپس همچنان که آن رنگ رادریافت می کنید و آن را جزئی از وجودتان می سازید چشم ها را ببندید

 

 

این تجربه را ذره ذره احساس کنید چه رمز توفیق تان در شفایابی از طریق رنگ ها همین است.

 

همان گل آبی را بردارید .این همان رنگ اصلی شفابخشی است و همیشه و حتی پیش از هر رنگ دیگری در ذهن شما جای می گیرید . جایی آرام پیدا کنید , جایی که بتوانید در آرامش کامل قرار بگیرید . حتماً لازم نیست در منزلتان باشید ؛ هر چند در محیطی آشنا احساس راحتی و امنیت بیشتری خواهید داشت . روی صندلی راحتی بنشینید, سعی کنید در حالتی قرار بگیرید که جریان انرژی بتواند به آسانی در سراسر وجودتان جریان پیدا کند . توجه داشته باشید که این نکته حائز اهمیت است .

 

 

 

فکرتان را به سمت بالا وبه آسمان آبی متمرکز کنید با کم ترین تلاش , سریع ترین سفر را آغاز خواهید کرد . در این هنگام , در تمام وجودتان احساس سبکی می یابید زیرا انرژی جمع شدة وجودتان آزاد می شود . ممکن است همچنین وقتی به ابعاد دیگر متصل می شوید, از رنگ های دیگر نیز تجسمی گذرا به دست آورید . انتظار نداشته باشید که در همان ابتدای کار این رنگ ها را ببینید , اما مطمئن هستید که آن هاوجود دارند. تمام رنگ هایی که ما در این جا و در کرة زمین می بینیم , در واقع تصاویر بازتابیدة ابعاد دیگر هستند . گو این که آلودگی های جو زمین نمی گذارند آن ها را با شکوه و عظمت واقعی خود ببینیم .

 

 

تصویر رنگ گل آبی که هنگام بستن چشمان تان در تجسم دارید , کلید ورود به عالم هستی است . شما هر بار که به این قلمرو وارد می شوید جسم تان بنا بر مشکلی که در آن زمان دارید , رنگ مورد نیازش را جذب می کند .

 

 

رنگ درمانی نه تنها زندگی شما را تغییر می دهد, بلکه قدرتی به شما خواهد داد که می توانید به دوستان و خانوادة خود کمک کنید همچنین راهی است برای رهایی از حس بیهودگی در مواقعی که یکی از نزدیکان و عزیزان تان رنج می برد . اکنون شما می توانید به آنان کمک کنید.

 

خاصیت انواع پرتوها

 

پرتو رنگ آبی

 

کاربردهای درمانی :

 

سردمزاحی و بی تفاوتی

 

افسردگی

 

بی خوابی

 

مشکلات پوستی

 

عصب های تحریک ناپذیر

 

تسکین عمه بیماری های فکری , جسمی و روحی

 

تأثیرات:

 

وقار و متانت

 

برقراری صلح و آرامش

 

صداقت

 

رنگ آبی هر دو حالت مثبت و منفی حلقه های الکترومغناطیسی پیرامون جسم را آرام می کند . این پرتو شفابخش بسیار عالی است و محیط را پالایش و تصعید می کند .

 

مجسم کنید که در بوستان گل های استکانی آبی رنگ یا در آسمان آبی بسیار شفاف گم شده اید؛ یا در استخر زلال و آبی فرو روید . تخیلات تان رمز موفقیت تان خواهد بود .

 

پرتوطلایی رنگ

 

تأثیرات

 

شفافیت ذهن

 

برقراری صلح و آرامش

 

خرد

 

وسعت آگاهی

 

دانش

 

ابتکار :

 

برای دست یابی به شفایی کاملاً ویژه , رنگ طلایی را نیز به مقدار کم به همة رنگ ها اضافه کنید .

 

اگر به طور اتفاقی پرتو طلایی را ببینید , به واقع که خوش اقبال خواهید بود .

 

رنگ طلای در هالة افرادی وجود دارد که از سطح روحی بالایی برخوردارند . بسیاری از روان ها که از قلمرو ما عبور می کنند , از چنین هاله ای برخوردارند.

 

هنگامی که به شفابخشی مشغول هستید ردایی طلایی رنگ را دور شانه های خود مجسم کنید . بیماران دارای اختلالات روانی , اغلب درمانگران شان را در جامة طلایی می بینند , بنابراین چنین تجسم قدرتمندی به شما کمک خواهد کرد که سودمندتر و مؤثر تر باشید .

 

 

 

پرتو زرد رنگ

کاربردهای درمانی :

 

ورم مفاصل

 

پالایش مواد سمی بدن

 

هماهنگی سامانة عصبی

 

غلبه بر ایدز

 

بیماری های پوستی

 

تأثیرات :

 

اثر مغناطیسی مثبت بر سامانة عصبی

 

تحریک استعدادهای ذهنی در راستای خلاقیت های فرکی و تجسم سازی

 

در فرایند شفایابی اگر می خواهید در سطح عمیق تر مراقیه ای داخل شوید, رنگ زرد بی نظیر است .

 

ارتعاشاتی که از این پرتو دریافت می کنید, ذهن و همچنین روح شما رادرمان خواهند کرد. این رنگ به شما کمک می کند که نسبت به زندگی نگرشی متعادل داشته باشید .

 

مجسم کنید که در بوستانی از نرگس زرد غوطه ورید , آن گاه این رنگ را استنشاق کنید . این عمل حمایت کننده , صلح آفرین و آرامش بخش و روح افزاست .

 

 

 logo.gif (368×86)

پرتو نارنجی رنگ

 

کاربردهای درمانی :

 

تنگی نقس

 

ترس

 

افسردگی و رخوت

 

احساس تنهایی

 

گرفتگی و انقباض عضلات

 

ناراحتی های قفسة سینه

 

تأثیرات :

 

حرکت و انتقال انرژی نهفته شده در نصف النهار و هاله های قطبی

 

تقویت ذهن های ضعیف

 

پرتو نارنجی نوعی سرزندگی و ازادی روح ایجاد می کند که در شما احساس آزادی پدید می آورد . رنگی است که می توانید هفته ای یک بار در برنامة درمانی تان بگنجانید تا همه ی چاکراها و خطوط نصف النهار را تقویت و فعال کنید .

 

مسیری که قادر است نیروی زندگی را در سراسر سامانة وجودتان به غلیان در آورد . به هنگام تمرین ذهنی , گلدانی از گل های همیشه بهار را مجسم کنید تا جریان انرژی را در درون جسم تان به جریان بیندازید .

 

پرتو صورتی رنگ

 

کاربردهای درمانی :

 

مشکلات قلبی

 

حاملگی

 

پرخاشگری

 

بی خوای

 

مشکلات عاطفی

 

تأثیراتlogo.gif (368×86)

آرامش روح

 

شفافیت و صراحت ذهن و فکر

 

دارای اثر بسیار مثبت در بهبود روابط عاطفی یا مشکلات ارتباطی

 

همة این مشکلات با رنگ های روشن و شفاف تشدید و بر انگیخته می شوند . در سراسر خانه و در هر جا که امکان دارد لامپ یا چراغی با نور صورتی قرار دهید : با توجه به نوع درمان مورد نیازتان , می توانید از رنگ های دیگر هم استفاده کنید . از نور صورتی در آباژور یا چراغ خواب کنار تخت تان استفاده کنید .

 

برای مبارزه با بی خوابی , بگذارید تمام شب چراغ روشن بماند . هنگام تماشای تلویزیون نیز رنگ صورتی به طور شگفت انگیزی آرامش بخش است .

 

گلدانی از گلهای میخک صورتی رنگ را مجسم کنید , حالا تصور کنید که آن گل معطر را ـ همچون عطرـ استنشاق می کنید .

 

پرتو قرمز رنگ

 

کاربردهای درمانی :

 

مشکلات گردش خون

 

کم خونی

 

رماتیسم

 

ترس

 

حالت های عصبی

 

تأثیرات :

 

افزایش دمای بدن به هنگام نامنظم بودن گردش خون

 

تحریک مراکز انرژی ذهنی و جسمی

 

رنگ قرمز به ویژه برای ورزشگاران بسیار مفید است . زیرا هنگامی که بدن به شدت به انرژی اضافی نیاز دارد , هورمون آدرنالین را در رگ های خونی آزاد می کند.این رنگ برای روماتیسم و دردهای عادی متداول , درمانی فوق العاده محسوب می شود و می تواند به تدریج دردهای مفصلی را از بین ببرد .

 

برای آن که گردش خون تا ن منظم باشد , همیشه روسری یا شال یا حتی تکه ای پارچه قرمز به همراه داشته باشید .

 

دشتی از گلهای قرمز رنگ را مجسم کنید که با وزش نسیم در نوسان است. رنگ قرمز , رنگی روح بخش است که قلب و ذهن را همیشه گرم نگاه می دارد.

 

پرتو بنفش رنگ

 

کاربردهای درمانی :

 

بیماری های روانی و عصبی

 

درد عصبی

 

صرع

 

بی خوابی

 

روماتیسم

 

آرامش بخش برای بیماران مبتلا به ایدز

 

تأثیرات :

 

به هنگام مراقبه بسیار ضروری است زیرا جنبة شهودی طبیعت تان را بر می انگیزد .

 

کمی بسیار مؤثر به هنگام شفا بخشی وآموختن طریقت های عرفانی گوناگون

 

رنگ بنقش , رنگ خلق کردن و آفریدن است . غرایز شهودی طبیعی هنرمندان ـ نقاشان , موسیقی دانان , مجسمه سازان , خوانندگان وطراحان ـرادر حیطة هنری شان افزایش می دهد.

 

ستفاده از رنگ بنقش بهترین بخش وجودی فرد را آشکار می کندو به بعد معنوی او نزدیک خواهد شد . رنگ بنقش غذای روح است , به ویژه برای کسانی که به آرامش روانی توجه بیش تری نشان می دهند.

 

به هنگام مراقبه گلدانی از گل های بنفش را مجسم کنید , که همان افزون کنندة میل به زندگی است .

 

پرتو ارغوانی رنگ

 

کاربردهای درمانی :

 

مشکلات بینایی

 

شنوایی

 

حس بویایی

ترس و عقده های روانی

 

منفی گرایی های کلی

 

التهاب

 

دردهای جسمانی

 

تأثیرات:

 

ذهن , جسم و روح را تحریک و آن هار ترمیم می کند. نه فقط در مورد بیمار , بلکه برای درمانگر هم مؤثر است .

 

افکار خلاق را گسترش می دهد.

 

وجود رنگ ارغوانی در فرایند درمان خوش بینی , مثبت اندیشی و تضمین نتیجه ای توفیق آمیز را به همراه دارد . وقتی پرتو ارغوانی فضای اتاق را در بر می گیرد , نه تنها زیبایی چشم نوازی می آفریند, بلکه فراتر از آن محدوده نیز پیش می رود . وقتی می خواهید مراقبه کنید تا به نتایجی مثبت دست یابید , ردایی ارغوانی رنگ را بر روی شانه های تان مجسم کنید.

 

پرتو سبز رنگ

 

کاربردهای درمانی :

 

سامانة عصبی

 

فشار خون

 

قلب

 

اختلالات خونی

 

ناکامی وخشم

 

ترس

 

تأثیرات :

 

ایجاد نظم و آرامش در ذهن , جسم و روح

 

عاملی بسیار مؤثر در مراقبه ـ اعصاب را آرام می کند , به ویژه در ناحیة سر و شانه ها

 

رنگ سبر , رنگی هماهنگ کننده و آرامش بخش است . ما هر روزه تشعشعات آن را در جهان پیرامون مان جذب می کنیم .کافی است که به زمین های بایر و بی حاصل در کشورهای خشک فرک کنیم تا این رنگ زیبا را که به ما عطا شده است قدر بدانیم .

 

سبز رنگ اصلی سامانة عصبی است . با کمی رنگ زرد و ذره این رنگ ارغوانی , تمام سامانة عصبی راتنظیم می کند.

 

استفاده از این رنگ به هنگام مراقبه , تأثیرات معنوی قدرتمندی را ایجاد می کند .

 

برای کمک به تجسم سازی , به تپه های غلتان و دره ها فکر کنید.

 

پرتو سفید رنگ

 

تنها زمانی می توانید نور سفید و وسعت آن را ببینید و احساس کنید که از طریق رنگ های گوناگون , مسیرهای روشنفکری زیادی را طی کرده باشید . بنابراین بهتر است تا وقتی دیگر رنگ ها تجربه نکرده اید به سراغ رنگ سفید نروید .

 

تجربة کسب شده , تجربه ای خواهد بود که هرگز فراموش نمی کنید . زمانی که فکر می کندی در درک و استفدهاز رنگ ها , کمی توفیق یافته ای, می تواید به مرحلة بعدی شفا بخشی رنگ ها گام بردارید .

هاله

 

اگر کسب بتواند هاله را ببیند, یعنی امتداد انرژی همتا که جسم مان را احاطه کرده است , از کمک بسیار مؤثری در تشخیص پیش از درمان برخوردار شدهاست. به هر صورت , برای این هاله لازم نیست , غیب گو باشید زیرا راه های دیگری هم برای دریافت رنگ ها در هاله وجود دارند . برای تمرین می توانید ازی بیمارتان بخواهید بنشیند و تشخیص شما را به آن ترتیبی که اتفاق می افتد , بنویسد . قسمت های مشخص جسم , جایی که رنگ ها در آن ناحیه اشکار می شوند, باید کاملاص مورد توجه قرار گیرد .

 

کشف هاله ها

 

دست های تان را با فاصله یک اینچ از سر بیمار قرار دهید . حالا به آرامی دست ها را در مسیر سر و تنه به طرف پایین حرکت دهید . به محض این که گرمایی احساس کردید , بدانید که رنگ قرمز را کشف کرده اید . نباید انتظار داشته باشید که رنگ ها به وطر یکسان پخش شوند, بنابراین به احتمال زیاد حس گرما در یکی از دست های تان ایجاد خواهد شد .

 

هدف گیری نور آبی در هاله ها

 

به محض این که گرمای پرتو قرمز را تشخیص دادید , باید فکرتان را بر روی رنگ ابی متمرکز کنید. و پرتو آبی را به سوی قسمتی از بدن بیمارتان سوق دهید . واکنش بلافاصله و سریع خواهد بود .و شما پایین آمدن دما و خنک شدن را احساس خواهید کرد . وقتی بر دو رنگ قرمز و آبی تسلط یافتید و با احساس رنگ های مختلف و خاصیت شفابخشی هر یک از پرتوها اشنایی پیدا کردید , آن گاه می توانید رنگ ها را برای بیماری هایی خاص تلفیق وهماهنگ کنید .

 

کشف رنگ طلایی در هاله ها

 

احساس کرن رنگ طلایی در هاله ها , حسی بسیار نادر است . و چنان آرامشی به همراه دارد که هر دو طرف ,یعنی درمانگر و درمانجو , تأثیر هیپنوتیسمی را که به محیط درمان نفوذ می کند , در می یابند . بنابراین سعی کنید که هیچ رنگ دیگری را به سمت آن نقطه هدایت نکنید . از آن جا که برخورداری از رنگ طلایی در هاله مزیت بزرگی است , با نیروی خود این اثر را به سمت جلو پیش برید و در آرامش کامل آن را رها کنید .

 

کشف رنگ زرد در هاله ها

 

رنگ زرد نشانگر فهم و شعور فرد است , اما در ضمن حساسیت های افراطی و واکنش های حساسیت زا را نیز مشخص می کند . برای تنظیم سامانه , کمی رنگ سبز و آبی را به آن نقطه اضافه کنید , به ویژه اگر بییمار از نوعی ناراحیت و تشویق عاطفی رنج می برد . به هر صورت , وجود رنگ زرد در هاله , مزایای زیادی دارد , به ویژه اگر فرد در مرحلة معاینه های بالینی باشد , زیرا این رنگ بیش از همة رنگ ها , آگاهی دهنده است .

 

کشف رنگ نارنجی در هاله ها

 

شما به ندرت می توانید رنگ نارنجی را در هاله ها احساس کنید , حتی پس از انجام رنگ درمانی , زیرا به سرعت انرژی همتا را ترک می کند .به هرصورت , اگر در جایی از بدن بیمارتان ارتعاشاتی مشخص حس کنید, ممکن است به مقدار کمی رنگ نارنجی پیوسته اید . در این وضعیت می توانید کمی رنگ آبی , زرد یا سبز را اضافه کنیدو ناحیه بیش از حد تحریک شده را به آرامش برسانید .

 

کشف رنگ صورتی در هاله ها

 

هنگامی که ارتعاش رنگ صورتی را حس می کنید نه تنها احساس آرامش خواهید کرد , بلکه در می یابید شخصی که به شفا بخشی اش پرداخته اید, نگرشی مثبت یافته و قادر است با دردهای گوناگون عاطفی و احساسی به آساین کنار آید . از آن جا که رنگ صورتی آرامش بخش و امنیت آفرین است و تأثیری مثبت دارد باید در هاله ها به تنهایی مورد توجه قرار گیرد . با وجود این هنوز هم باید کارهایی از جایی دیگر انجام شود بنابراین وقتی در کل انرژی همتا کار می کنید زیاد آسوده خاطر نگردید .

 

کشف رنگ بنقش در هاله ها

 

واکنش احساسی شما نسبت به رنگ بنفش بسیار فوری است . دست های تان کمی بی حس می شوند و احساس خواب آلودگی می کنید . گویی به مقطع مراقبه وارد می شوید . به ندرت می توانید بیش از خطی جزئی رنگ بنفش را در هاله ها بیابید, حتی نشانة کوچک می تواند مشخص کند که بیمار به شدت حساس است و باید با احتیاط ادامه دهید . این گونه افراد به احتمال زیاد بسیار هنرمند و شهودی هستند .و رنگ بنقش رنگی است که لازم نیست رنگ دیگری را به ان اضافه کنید .

 

کشف رنگ ارغوانی در هاله ها

 

اگر کسی به شفا یافتن نیازی نداشته باشد , به احتمال زیاد نمی تواند رنگ ارغوانی را در هاله اش بیابید . افزون بر آن , اگر وجودهایی معنوی نیز حضور داشته باشند , نوعی انرژی دورانی را در کف دست تان احساس خواهید کرد . ارتعاشات حضور فیزیکی شخص معنوی کاملاً برجسته و پیشرفته , می تواند اتاقی را که افراد در آن نشسته اند تحت تأثیر آن ارتعاشات قرار دهد .در جمعی شفابخش تجربه کردن این نزدیکی امتیازی ارزشمند است .

 

کشف رنگ سبز در هاله ها

 

لرزشی خفیف در تمام دست تان نشانگر حضور رنگ سبز است . اگر ارتعاشی که از این رنگ به دست می آورید ملایم باشد می توان گفت که در سامانة عصبی بیمار مشکلی وجودندارد . چنانچه احساس کنید ارتعاشات کمی بیش از اندازه ملایم است می توانید کمی رنگ نارنجی اضافه کنید تا رخوت و سستی سامانه را خنثی کنید .

 

هر چه بیش تر با خصوصیات مختلف رنگ ها آشنا شوید , به هنگام شفابخشی با رنگ ها توفیق بیش تری خواهید یافت . در تجزیه و تحلیل های تان همیشه به حس شهودی تان اعتماد کنید . از انتخاب رنگ های اشتباه هراس نداشته باشید . زیرا اگر گیرنده به رنگی که شما انتخاب کرده اید نیازی نداشته باشد , انرژی همتایش پاسخ نخواهد داد. شما به سادگی نمی توانید با استفاده از رنگ ها به کسی یا چیزی آسیب برسانید . این خالص ترین شکل شفابخشی است که فرد می تواند به دیگری ارائه دهد .

 

  • ۹۷/۰۷/۱۹
  • بابک قلی پور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی