نقاشی ساختمان در شهریار

نقاشی ساختمان در شهریار

نقاشی ساختمان در شهریار

نقاشی ساختمان در شهریار

نقاشی ساختمان در شهریار
نقاشی ساختمان در کرج
نقاشی ساختمان در تهران

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

بهترین نقاش ساختمان در تقاشی ساختمان

نقاش‌های ساختمانی همچون هزاران شغل دیگر در دنیا می‌توانند فرق‌های قابل توجهی با هم داشته باشند.

اگر از عامل مهم مهارت فاکتور بگیریم، چند نکته ریز دیگر می‌تواند یک نقاش ساختمانی را به عنوان یک چهره ممتاز در کارش نشان دهد! همیشه ابتکار به خرج دهید. شاید مشتری به شما طرح و رنگ ظاهر را برای دیوارهای مختلف ارائه کند. در اینجا خوب است شما هم پیشنهاداتی داشته باشید و براساس تجربه خود ترکیب‌های مختلف رنگ را بازگو کنید، چه‌بسا به شدت مورد توجه مشتری قرار گیرد.

مشکل بسیاری از نقاش‌های ساختمانی همچون سایر مشاغل این است که قول‌هایی برای پایان کار می‌دهند که معمولاً با چند روز یا هفته تاخیر همراه می‌شود اگر می‌خواهید همه شما را به دوستان و همکاران خود توصیه کنند یک یا دو روز پس از زمان پایان قطعی کار، زمان پایان را به مشتری قول دهید. خوب است همیشه احتمال پیشامدهای غیرمنتظره را بدهید!از تکنیک‌های جدید نقاشی استفاده کنید. مثلاً چه لزومی دارد دیوارهای اتاق خواب همه به یک رنگ باشند. استفاده از رنگ‌های تیره و روشن از یک طیف رنگی برای یک اتاق ایده جالبی است.

 Ù†Ù‚اشی-ساختمان-قلی-پور.gif (594×135)

یکی از مهمترین ویژگی های یک نقاش ساختمان حرفه ای , مهارت شناسایی رنگها و ترکیب رنگهاست.... البته امروزه با توجه به کامپیوتری شدن رنگها شاید این خصوصیت به نظر زیاد مهم نباشد اما با توجه به اینکه رنگها دارای تیرگی و روشنی در خشک شدن هستند و همچنین معیار انتخاب رنگ توسط مشتری که بیشتر بر اساس تصورهای ذهنی خود است نه تجربه و حس تصور کلی از فضای پس از رنگ آمیزی خانه . در توضیح این مطلب باید بگویم شاید هیج انتخاب مشتری برای رنگ امیزی طبق اون خواسته نهایی که در تصور خویش دارد محقق نشود جون انداره فضا و مقدار نور در محیط در انتحاب رنگ نقاشی ساختمان برای خانه در نظر گرفته نمی شود. در واقع بهترین نقاش کسی است که این نکات را در ضمن برخورداری از اخلاق خوب به مشتری گوشزد کند.

 

بهترین نقاش ساختمانkkkkkk.gif (400×150)

 

البته امروزه هر جقدر اطلاعات علمی نقاشان بیشتر باشد بهتر راهگشا خواهند بود. بطور خلاصه چکیده خصوصیات بهترین نقاش دنیا از قرار زیر می باشد:

 

1- مهارت

 

2- بروز بودنnaghashi.org-4.png (355×200)

 

3- تجربه

 

4- مسلط به ترکیب رنگها

 

5- صداقت در کار

 

 

 

 

برچسب‌ها: نقاش ساختمان, نقاشی ساختمان, بهترین نقاش ساختمان, رنگ امیزی خانه, رنگ آمیزی ساختمان

  • ۹۸/۰۴/۱۳
  • بابک قلی پور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی