نقاشی ساختمان در شهریار

نقاشی ساختمان در شهریار

نقاشی ساختمان در شهریار

نقاشی ساختمان در شهریار

نقاشی ساختمان در شهریار
نقاشی ساختمان در کرج
نقاشی ساختمان در تهران

کلمات کلیدی

۳۵ مطلب در مهر ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

از رنگ ها و انواع آستر های روغنی ، تینری ، واتر بیس ( پایه آب ) فقط برای تزئین و

 

کثیف نشدن چوبها استفاده نمیشود .

 

چوب موجودی زنده بوده و بافت آن بعد از قطع شدن ریشه و شاخه ها برای موجودات

 

موذی ، میکروارگانیسم ها ، کپک ، قارچ و دیگر موجودات محیطی عالی برای رشد و

 

نمو است .

 

و به همین خاطر بعد ار مدتی کوتاه ، چوب باخته ، یا میتوان پوسیدگی را در بافت

 

چوب پیدا کرد .

 

به همین خاطر از زمان بریده شدن درخت ، تا زمانی که به مصرف کننده برسد مراحل

 

گوناگونی را برای جلوگیری از پوسیدگی و فساد مولکول های بافت درخت باید انجام

 

 داد .

 

بعد از آنکه چوب خشک شد و موجودات درون آن تخلیه گردید به کارخانه های چوب

 

 بری برده میشود و به ابعاد مورد نیاز نجاران تقسیم میگردد .

 

از زمانی که چوب وارد کارگاه نجاری میشود ، نجار به دقت از چوب محافظت میکند.

 

بعد از ساخت آن را به دقت سمباده میزند و بعد از آن سطح چوب را با مواد اشباء

 

میکند . این مواد میتواند روغن ، رزین ، مواد نفتی ، یا هر چیز دیگری باشد ، در زیر

 

چند نونه از این مواد را به اختصار برایتان درج کرده ایم :

 

 آیا میدانید از چه نوع پوششی باید برای سونای خشک استفاده کرد ؟

 

رنگ چوب

 

 

 

لاک چوب

 

نام محلول ترکیبی که سریع خشک میشوند است .

 

معمولا در چند لایه با قلم مو یا اسپری روی سطح چوب قرار می گیرند. لاک می تواند

 

شفاف بوده و بافت چوب را نشان دهد یا دارای رنگ باشد و رنگ و بافت طبیعی چوب

 

را تغییر دهد.

 

 

 

 

روغن جلا

 

از صمغ محلول در حلالهای مختلف تهیه میشود. پس از تبخیر حلال ، یک لایه شفاف با

 

ته رنگ قهوه ای از خود باقی میگذارد . روغن جلا میتواند مات ، جوهری یا براق باشد .

 

این پرداخت در مبلمان آنتیک و مدلهای شبه آنتیک به کار میرود . روغن جلا را به عنوان

 

 یک رنگ لوکس استفاده نمیکنند . بلکه به خاطر ارزان بودن آن است که مصرف آن

 

عمومیت پیدا کرده . بر روی روغن جلا هیچ رنگ یا رزینی نمیوان استفاده کرد و حدودا در

 

 محیط های مرطوب هر 6 ماه یک بار باید با روغن جلا آن را ترمیم کرد .

 

 

 

 

لعاب

 

رنگ براق یا نیمه براقی است که بر روی یک یا چند لایه رنگ آستر قرارمی گیرد. این

 

روش رنگ و بافت چوب را پنهان می کند و سطحی محکم، ضد خش و قابل تمیز کردن به

 

وجود می آورد.

 

 

 

 

واکس

 

واکس یک لایه محافظ برای پرداخت نهایی است و در عین حال ظاهری طبیعی دارد.

 

 ممکن است واکس موجب شود که چوب تا حدی تیره تر شود و گاهی لازم است که آن

 

را در دوره هایی منظم به روی چوب مالید. واکس هرچه بیشتر با پارچه جلا یابد، براقتر

 

 میشود. واکس برای افزودن به مقاومت و براقتر کردن سطح چوب بر روی لاک الکل،

 

روغن جلا یا یک پرداخت روغنی نیز به کار میرود.

 

 

 

 

رنگ

 

رنگ براق یا نیمه براق معمولا برای چوبهای نامرغوب به کار میرود تا عیوب آنرا پنهان

 

کند. البته مبلمان تهیه شده با چوب رنگ شده در هر سبکی به وفور یافت می¬شود و

 

 همواره پرطرفدار بوده است.رنگ به اشکال مختلف و تنوع بسیار بر روی چوب استفاده

 

می شود.

 

 

 

 

لاک الکل

 

این پوشش از صمغ محلول در الکل تهیه می¬شود که پس از تبخیر الکل، پوششی

 

شفاف بر چوب باقی می¬گذارد. لاک الکل به سادگی آسیب می¬بیند و لکه آب و مواد

 

 دیگر بر روی آن بر جا می-ماند. این ماده معمولا به عنوان سیلر (آستری) به کار میرود.

 

 

 

 

روغن

 

منظور از روغن، انواع روغن بزرک و سایر روغن¬هایی هستند که در چند لایه بر روی

 

سطح چوب مالیده می¬شوند و سپس اضافه آن پس از مالیدن هر لایه، پاک میشود.

 

نتیجه چوبی با ظاهر طبیعی و رنگ و بافت تقویت شده است. پرداخت¬های روغنی

 

بسیار ظریف و کم مقاومند اما به سادگی می¬توان آنها را ترمیم کرد.

 

 

 

 

رنگهای جوهری

 

رنگدانه های این نوع رنگ در درون بافت چوب نفوذ میکنند و رنگ طبیعی آنرا تغییر

 

میدهند. این نوع رنگ به صورت ترکیب با پرداختهای دیگر نیز استفاده میشود و وجود آن

 

دال بر متفاوت بودن چوب اصلی با آنچه که میبینیم است. برای مثال، محصولات چوبی

 

 که با رنگ ماهوگانی کار شده اند، در اصل از چوب غان هستند و به رنگ ماهوگانی

 

 درآمده اند. چوبی که با رنگ جوهری رنگ آمیزی می¬شود، دارای پرداختی شفاف

 

است.

 

 

 

 

بلیچ یا سفیدکردن

 

این روش رنگ چوب را روشن¬تر می¬کند و بعضی از انواع چوب با بلیچ کردن به

 

کلی سفید میشوند اما همچنان بافت خود را نشان می¬دهند. یک پوشش شفاف

 

 مانند لاک بر روی چوب سفید شده کشیده میشود.

 

 

 

 

انتخاب نوع پرداخت چوب

 

برای نو کردن وسایل چوبی لازم نیست هزینه زیاد صرف کنید. کافیست راه های نو

 

کردن وسایل چوبی خود را بدانید. بدین صورت دیگر نه تنها نیاز به خرید وسایل نو

 

ندارید ، بلکه می-توانید با دانسته های خود طرح های جدید ایجاد نموده و از زندگی

 

خود لذت بیشتری ببرید.

 

 

استادان نجاری ایران

 

 

 

صنعت نجاری در ایران سابقه بسیار طولانی دارد ولی از چگونگی پیدایش و گسترش

 

 آن اطلاعات دقیقی وجود ندارد. ولی در موزه ها می توان نمونه های بسیاری از

 

مصنوعات چوبی و ابزار آلات درودگری را در سراسر ایران یافت. دوره با اهمیت این

 

صنعت با آغاز گسترش ارتباط بین ایران و اروپا و همچنین ورود ابزارهای کامل تر بر

 

گرفته از انقلاب صنعتی در اروپا و حتی در چند دهه اخیر انواع برقی آن درودگری را به

 

کلی متحول ساخت.و نجارانی که به شیوه اروپایی ها انواع مدلهای آنان را مشابه

 

سازی می کردند به نجاران فرنگی کار معروف شدند.ابتدا اشراف و متمولین نمونه

 

هایی از مبلمان و دکوراسیون کلاسیکی را برای کاخ ها و خانه های مجلل خود به

 

 ایران وارد کردند و بعد از آن مردم عادی با معاشرت با این افراد و بعلاوه فیلمهای

 

خارجی که در سینما می دیدند تشویق به استفاده از مبلمان و به قول ساده تر میز و

 

صندلی شدند. بنابراین این نیاز روز افزون باعث رشد سریع این صنعت شد.و استادان

 

به نامی پا به عرصه وجود گذاشتند.کار برخی از این اساتید به میمنت وجود چوب

 

 های جنگلی شمال ایران دست کمی از نمونه های اروپایی آن نداشت. از این قبیل

 

اساتید می توان از مهدی سینکینام برد. ایشان علاوه بر تبحر درتمامی زمینه های

 

 نجاری و کار با انواع ابزار آلات , در زمینه رنگ کاری و رویه کوبی نیز سری در سرها

 

 دارد. ایشان جزو اولین کسانی بودند که رنگ لاک الکل را که با دست بوسیله پنبه

 

آغشته شده به چوب زده می شد رابه سیلر کیلر و پلی استر که بصورت اسپری روی

 

 چوب پاشیده می شد متحول کردند. همچنین استفاده از فوم و اسفنج و فنر بجای

 

 تخم پنبه که باعث سبکی مبلمان شد منصوب کرد. از آثار و تولیدات این استاد در

 

منازل خیلی از هنر شناسان بجای مانده است. و عمر با افتخار ایشان منوط به تربیت

 

شاگردان بزرگی که نام آنها هم در این صنعت برای همه همکارانشان آشناست, شده

است.

رنگ چوب

بازدید رایگان

 

برچسب‌ها: رزین چوب, وارنیش روغن جلا, لعاب لاک, واکس چوب, سیلر کیلر پلی استر

  • بابک قلی پور
  • ۰
  • ۰

از رنگ برای محافظت، نگهداری، دکوراسیون یا جهت اضافه کردن هرگونه قابلیت بر روی یک سطح که توسط رنگدانه پوشانده می‌گردد، استفاده می‌شود.مثال‌هایی از محافظت عبارتند از: پوشاندن سطح فلزات برای کند کردن خوردگی، یا رنگ کردن خانه جهت محافظتاز آن در برابر عناصر خارجی(آب، خاک و...). مثالی از دکوراسیون، رنگ کردن اتاقی برای آماده سازی آن جهت جشن می‌باشد.استفاده‌های دیگری که از رنگ می‌شود، شامل برگرداندن رنگی خاص از روی سطح و یا استفاده بر روی سطوح بر علیه حرارت یا موازات با استفاده حرارتی از آن سطح در کاربرد‌های مختلف است.


مثال کاربردی دیگری در این زمینه، برای تشخیص دادن علامات صنعتی یا هشدار‌ها، یا علامت گذاری لوله‌ها در صنعت یا در زمینه کاربرد‌های نظامی می‌باشد. رنگ را برای هر جسمی می‌توان استفاده کرد، برای مثال در هنر، پوششهای صنعتی، علامات جاده‌ای یا در لنگرگاه‌ها جهت جلوگیری از خوردگی توسط آبها. رنگ یک محصول نیمه تمام شده‌است، بدین معنی که بعد از استفاده توسط کاربر است که به مرحله پایانی خود می‌رسد. از رنگ همچنین همراه با مخلوط کردن لعاب، برای پوششهای پیشرفته و صیقلی سازی سطوح نیز می‌توان استفاده کرد. تاریخچه: نقاشی‌های پیدا شده در غار‌ها که توسط رنگهای بدست آمده از اُخرا، و اکسید‌های هماتیت و مگنتیت کشیده شده‌اند به  سال قبل و به دوران انسانهای هموساپینس باز می‌گردد. نقاشی‌های کهن در درنادای مصر که برای سالیان متمادی بدون حفاظ و در معرض هوا بوده‌است،


یک پدیده درخشان اثر برلینسی می‌باشد که هنوز هم به همان روشنی  سال قبل است.مصری‌ها رنگهایشان را با ماده‌ای صمغ مانند، ترکیب می‌کردند و هر یک را به صورت جداگانه بر روی سطح اعمال می‌کردند بدون اینکه ذره‌ای با هم مخلوط گردند.آنها از  رنگ استفاده می‌کردند: سفید، سیاه، قرمز، آبی، زرد و سبز. مابقی بحث راجع به تاریخ رنگ، از حوصله این مقاله خارج است. ترکیبات: رنگدانه:دانه‌های جامد ریزی هستند که در رنگ جهت توزیع رنگ، زبری، غلظت رنگ و... با یکدیگر متحد می‌گردند.ولی بعضی از رنگها یه جای ترکیبات معمول رنگدانه، از رنگ‌های دانه‌ای میکرونیزه استفاده می‌کنند. رنگدانه‌ها به دو دسته طبیعی و شیمیایی تقسیم بندی می‌گردند.رنگدانه‌های طبیعی شامل خاک رس، کلسیم کربنات، سیلیکا، تالک و میکا می‌باشد.

رنگدانه‌های شیمیایی حاوی مولکولهای مهندسی یعنی خاک رس تکلیس شده، رسوب‌های شیمیایی کلسیم کربنات و سیلیکا‌های مصنوعی می‌باشد. رنگدانه‌های مخفی، در کدر سازی رنگ و محافظت از لایه رنگ از اشعه ماورابنفش به کار می‌آید.انواع رنگدانه‌های مخفی از این قرار است:تیتانیوم دی اکسید، فتالوی آبی، و اکسید آهن قرمز. پرکننده‌ها نوعی مخصوص از رنگدانه‌ها هستند که برای حجم دادن به لایه رنگ، پشتیبانی از ساختار رنگ و حجم دادن به خود رنگ، مورد مصرف قرار می‌گیرند. پر کننده‌ها معمولا حاوی مواد بی اثر ارزان قیمتی مانند آرد کوهی، تالک، آهک، باریت، خاک رس و....می باشند. بعضی از رنگدانه‌ها سمی می‌باشند مانند سرب که در رنگ‌های سربی به کار رفته‌است. صنعت رنگسازی، شروع به جایگزینی رنگدانه‌های سرب با رنگدانه‌های کم خطر تر تیتانیوم دی اکسید، از سال  نموده‌است.تیتانیوم دی اکسیدی که امروزه در رنگسازی استفاده می‌گردد، به دلایل مختلفی توسط سیلیکن یا آلومینیوم اکسید پوشانده می‌گردد. چسب یا ناقل:چسب معمولا به ناقلی اطلاق می‌گردد که ترکیب شکل دهنده اصلی فیلم(لایه نازک رنگ) می‌باشد.


تنها ماده‌ای که حتما باید در رنگ حاضر باشد، همین ماده‌است.حضور سایر ترکیبات در رنگ، اختیاری است. چسب‌ها حاوی زرین‌های طبیعی یا شیمیایی اند مانند اکریلیک، پلی اورتان، پلی استر، ررزین‌های ملامین، اپوکسی‌ها و روغن‌ها. رنگ لاتکس، محلولی کلوئیدی بر پایه آب است که از ذرات پلیمری میکرونیزه تشکیل شده‌است.معنی کلمه لاتکس، یعنی حلّال در آب. این روز‌ها که بحث حفاظت از محیط زیست نیز مطرح است، شرکتهای تولید کننده رنگ، از استفاده از مواد آلی فّرار در تولیداتشان، محدود شده‌اند.دلیل این امر، که توسط سازمان محیط زیست اعلام گشته‌است، صدمه زدن احتمالی بعضی از این ترکیبات به لایه ازون و در نتیجه، افزایش میزان اشعه ماورا بنفش می‌باشد.


حلال‌هایی که در مرحله اول از رنگ تبخیر می‌گردد، باعث تخریب لایه ازون می‌گردد. بحث حلال‌ها در رنگ، جداگانه مطرح می‌گردد: حلال‌ها:هدف اصلی از استفاده از حلالها، تنظیم کردن رقّت و فرارّیت و وسیکوزیته رنگ است.حلال، فّرار است و در فیلم(لایه نازک رنگ) باقی نمی‌ماند.حلال، همچنین نرخ جریان تابع لزجت و کاربرد سایر ترکیبات و نیز پایداری رنگ را در حالت سیال، کنترل می‌کند. آب، بهترین نوع حلال برای رنگ‌های آب-محور می‌باشد.رنگهای حلال-محور، که گاهی نیز رنگ‌های روغنی نامیده می‌شوند، می توانند تعداد کثیری از حلال‌ها را در خود جای دهند که شامل ترکیبات آروماتیک، آلیفاتیک، الکلها وکتونها و رزین‌های سبک رقیق کننده خواهند بود.چنین حلالهایی در مواقعی استفاده می‌گردند که رنگهای روغن-محور و ضد آب مورد نیاز است. مواد افزودنی:کنار ست تشکیل دهنده اصلی رنگ که در بالا مورد بحث قرار گرفتند، رنگ می‌تواند حاوی مواردی بسیار وسیع از مواد افزودنی باشد که به مقدار بسیار کمی به رنگ افزوده می‌گردد و در کمال تعجب، اثر بسیار زیادی بر روی خواص رنگ می‌گذارد.مثالهایی از این موارد، موادی هستند که کشش سطحی رنگ را تنظیم می‌کنند، جاری شدن رنگ را بهبود می‌بخشند، ظاهر پایانی را تصحیح می‌کنند، تری و خیسی لبه رنگ را بالا می‌برند، پایداری رنگدانه را بهبود می‌بخشند، خواص ضدّ یخ زدگی ایجاد می‌کنند، مقدار کف کنندگی و پوسته پذیری رنگ را کنترل می‌کند و.... انواع دیگر از مواد افزودنی شامل کاتالیست‌ها، حجم دهنده ها(با پر کننده‌ها اشتباه گرفته نشوند)، پایدار کننده‌ها، امولسیون ساز‌ها، زمینه ساز‌ها، پیش بَر‌های مواد افزودنی، پایدار کننده‌های ضد اشعه ماورابنفش، عوامل کدر کننده و بایوساید‌ها (جهت مقابله با رشد باکتری‌ها) می‌باشند.

  • بابک قلی پور
  • ۰
  • ۰

    از بین بردن انواع لکه های رنگ

 

برای لکه زدایی رنگ ها باید بدانیم که چندین نوع رنگ داریم و بعداً برای هر نوع از آنها تدبیر خاصی بیندیشیم.

 

(سه نوع رنگ داریم:1:  لکه های مربوط به آبرنگ2:  لکه رنگ پلاستیکی3:  لکه رنگ روغنی.)

 

    1: زدودن لکه آبرنگ: زدودن لکه آبرنگ ساده است  برای این منظور باید با آب سرد بشویید سپس با آب نیمگرم و پودر رختشویی آنها را تمیز بشویید و آب بکشید و اگر خیلی سمج باشد، پنبه را به گلیسیرین آغشته کنید و روی آن بمالید سپس با آب گرم و پودر رختشویی بشویید و آب بکشید و اگر نتیجه نگرفتید از تربانتین استفاده کنیم.

 

   2: لکه های رنگ پلاستیک: ابتدا اضافی رنگ را بتراشید سپس نفت خام بمالید و با پنبه پاک کنید و سرانجام با آب گرم و صابون بشویید و آبکشی نمایید.

 

    3: لکه های رنگی روغنی: اگر کهنه و خشک است پاک کردن آن تقریباً غیر ممکن است اما در صورتی که هنوز خشک نشده و یا فقط یکی دو روز پیش اتفاق افتاده است باید چنین کرد: از روی هر نوع پارچه اضافه رنگ را لبه ی تیز کار بگیرید بعد پنبه ای را به تربانتین آغشته کنید و روی لکه بمالید سپس با پنبه دیگری پاک کنید این کار را چندین بار تکرار کنید و ته رنگ را نیز با آب گرم و پودر لباسشویی از بین ببرید مسلماً از نتیجه کار راضی خواهید بود.

 

 لکه رنگ روی قالی:

 

    لکه زدایی رنگ روی قالی و موکت مشکل تر است برای پاک کردن آنها باید پنبه را با تربانتین خیس کنید و بر روی لکه بمالید و بعداً با پنبه دیگری پاک کنید تا اینکه لکه از میان برود.

  • بابک قلی پور
  • ۰
  • ۰

 

از بهترین و مقاوم ترین رنگ ها ، رنگ روغن می باشد . رنگ های روغنی بر پایه حلال های نفتی می باشند و به همین خاطر به معنای کلمه قابل شستشو می باشند . از رنگ های روغنی برای نقاشی ساختمان منازل ، اماکن تجاری و اداری ، سطوح باز ، درب وپنجره ها استفاده می شود . رنگ های روغنی دارای پایداری زیادی در مقابل رطوبت می باشند و به همین علت از آنها برای درب های وردی و وسایل موجود در فضاهای باز استفاده می شود . همیشه برای نقاشی سرویس بهداشتی و حمام و آشپز خانه از رنگ روغن استفاده کنید .


بهترین مارک برای رنگ روغن رنگ روغن براق هادی رنگ و رنگ روغن مات سحر می باشد . در بکارگیری رنگ روغن از رنگ نیمه مات استفاده کنید رنگ های براق موج ها و معایب زیادی را نمایش می دهند که حتی با ده ها بار زیر کاری نیز قابل رفع نمی باشند و رنگ های مات نیز متاسفانه دوام بالای ندارند .


از معایب رنگ روغن بودار بودن و زمان بر بودن فرآیند اجرای آن است . در اجرای نقاشی ساختمان با رنگ روغن توجه کنید که زیر کاری مناسب صورت پذیرد برخی افراد سود جو برای کوتاه کردن زمان اجرا و جلوگیری از پرداخت هزینه دستمزد که رقم با اهمیتی می باشد اقدام به باز نکردن ترک ها و حتی در صورت باز کردن ترک ها اقدام به پر کردن آن با گچ کشته می نمایند و هرگز از بتونه های روغنی و کناف استفاده نمی کنند و شما پس از چند ماه متوجه این موضوع خواهید شد . نکته حائز اهمیت در مورد نقاشی ساختمان با رنگ روغنی قصد عوام فریبی برخی نقاشان ساختمان است تا افراد را از اجرای این رنگ منصرف نموده و رنگ آکریلیک یا سلولزی را که نیاز چندانی به هزینه دستمزد ندارند به مشتریان تحمیل نمایند چرا که بخش عمده ای از هزینه نقاشی ساختمان مربوط به دستمزد کارگران است و


هرچه این کارگران زبده تر باشند هزینه بیشتری نیاز خواهد بود از طرفی مدیریت کارهای نقاشی ساختمان با رنگ روغنی نیز کار هر کسی نخواهد بود و اساسا این افراد توانایی اجرای کارهای درجه یک و زمان بر را ندارند و تخصص آنها در کارهای بزن برو مثل پوشش های سلولزی و آکریلیک بی کیفیت است . این افراد دلایلی کاملا بی اساس و پوچ درباره معایب رنگ روغنی بیان می کنند . البته شما هم مثل ما می دانید اینها اول نگران سود و جیب خود هستند .


هدف ما در دکوزیبا دادن آگاهی به شما عزیزان جهت اخذ تصمیمی درست و خلق ارزش است و با توجه به شرایط شما ، کاری شایسته شما ارائه خواهیم نمود .

  • بابک قلی پور
  • ۰
  • ۰

اجرای نقاشی ساختمان در کرج

 

نقاشی ساختمان -رنگ آمیزی مدرن ساختمان

 

نقاشی ساختمان-رنگ روغنی

 

رنگ روغنی ساختمان | قیمت رنگ روغن ساختمان - نقاشی ساختمان

 

نقاشی ساختمان - رنگ اداره جات

 

نقاشی ساختمان ارزان تر و با کیفیت تر از همه جا ، بازدید رایگان روغنی پلاستیک اکرلیک بلکا کناف پتینه کاری

 

برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

  • بابک قلی پور
  • ۰
  • ۰

اجرای نقاشی ساختمان در کرج

 

نقاشی ساختمان -رنگ آمیزی مدرن ساختمان

 

نقاشی ساختمان-رنگ روغنی

 

رنگ روغنی ساختمان | قیمت رنگ روغن ساختمان - نقاشی ساختمان

 

نقاشی ساختمان - رنگ اداره جات

 

نقاشی ساختمان ارزان تر و با کیفیت تر از همه جا ، بازدید رایگان روغنی پلاستیک اکرلیک بلکا کناف پتینه کاری

 

برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

  • بابک قلی پور
  • ۰
  • ۰
  • بابک قلی پور
  • ۰
  • ۰

اجرای کنیتکس ، قیمت کنیتکس ،نقاشی کنیتکس و رولکس

 

کنیتکس ساختمان را معمولا در نماهای ساختمان به دلیل پوشش بالا و ضخامت

 

اجرایی برای پر کردن سطح زیرین کار استفاده میکنند همچنین رولکس تقریبا همان

 

کنیتکس میباشد با تفاوتهایی در دانه های رنگی موجود روی کار و مواد رویه

 

کنیتکس و رولکس  ساختمان در پارکینگها سوله ها کارخانجات و دیوارهای حیاط و غیره

 

 گرینه مناسب و با دوامی خواهد بود اگر به کیفیت جنس و اجرا توجه داشت

 

در سالهای گذشته بیشتر از کنیتکس های روغنی برای نمای ساختمانها و نقاط

 

دیگر استفاده میشد که به دلیل حلال فوری بودن استفاده این نوع از

 

کنیتکس ها بسیار خطر ناک و قابل اشتعال بود

 

ولی این روزها با تولید کنیتکس های قابل شستشوی اکریلیک دیگر کنیتکس

 

های روغنی که جان بسیاری از نقاشان ساختمان را به خطر می انداخت دیگر

 

تقریبا تولید نمیشوند و جای خود را به کنیتکس های پایه اب مقاوم داده اند

 

کنیتکس و رولکس به دلیل ضخیم بودن اجرا گزینه خوبی برای سطوح سیمانی و آجری

که در مرحله استر هستند میباشد

برای اجرای کنیتکس و رولکس ساختمان با ما تماس بگیرید

برای اجرای کنیتکس و اجرای رولکس با استفاده از مواد درجه یک غبار گریز

 

همراه با ضمانت و بیمه کار همچنین اجرای کنیتکس با داربست و بدون داربست

 

و اجرای نمونه کوچک قبل از قرارداد با ما تماس بگیرید

 

 

موضوعات مرتبط: اجرای کنیتکس و رولکس

برچسب‌ها: اجرای کنیتکس و رولکس , نقاشی کنیتکس و رولکس , قیمت اجرای کنیتکس و رولکس , اجرای کنیتکس , کنیتکس ساختمان

  • بابک قلی پور
  • ۰
  • ۰

اجرای کنیتکس ، قیمت کنیتکس ،نقاشی کنیتکس و رولکس

 

کنیتکس ساختمان را معمولا در نماهای ساختمان به دلیل پوشش بالا و ضخامت

 

اجرایی برای پر کردن سطح زیرین کار استفاده میکنند همچنین رولکس تقریبا همان

 

کنیتکس میباشد با تفاوتهایی در دانه های رنگی موجود روی کار و مواد رویه

 

کنیتکس و رولکس  ساختمان در پارکینگها سوله ها کارخانجات و دیوارهای حیاط و غیره

 

 گرینه مناسب و با دوامی خواهد بود اگر به کیفیت جنس و اجرا توجه داشت

 

در سالهای گذشته بیشتر از کنیتکس های روغنی برای نمای ساختمانها و نقاط

 

دیگر استفاده میشد که به دلیل حلال فوری بودن استفاده این نوع از

 

کنیتکس ها بسیار خطر ناک و قابل اشتعال بود

 

ولی این روزها با تولید کنیتکس های قابل شستشوی اکریلیک دیگر کنیتکس

 

های روغنی که جان بسیاری از نقاشان ساختمان را به خطر می انداخت دیگر

 

تقریبا تولید نمیشوند و جای خود را به کنیتکس های پایه اب مقاوم داده اند

 

کنیتکس و رولکس به دلیل ضخیم بودن اجرا گزینه خوبی برای سطوح سیمانی و آجری

که در مرحله استر هستند میباشد

برای اجرای کنیتکس و رولکس ساختمان با ما تماس بگیرید

برای اجرای کنیتکس و اجرای رولکس با استفاده از مواد درجه یک غبار گریز

 

همراه با ضمانت و بیمه کار همچنین اجرای کنیتکس با داربست و بدون داربست

 

و اجرای نمونه کوچک قبل از قرارداد با ما تماس بگیرید

 

 

موضوعات مرتبط: اجرای کنیتکس و رولکس

برچسب‌ها: اجرای کنیتکس و رولکس , نقاشی کنیتکس و رولکس , قیمت اجرای کنیتکس و رولکس , اجرای کنیتکس , کنیتکس ساختمان

  • بابک قلی پور
  • ۰
  • ۰

اجرای کناف در شهرستان-استان-کرج تهران

در اجرای کناف هر نقاش بر اساس روش و شیو خود عمل میکند و اینکار مهمترین قسمت رنگ امیزی است که باعث رعایت کردن نکات مهم در بهبود کار میشود در ضمن شما مشتری عزیز میتوانید متوجه درست کار کردن نقاش شوید.در اغاز کازر باید بگویم که اجرای کناف یک کار پر زحمت و بسیار دقیقی میباشد البته در مقابل پنجره و سقف های گچی و در و ..... پس اطمینان داشته باشید که نقاشانی که قیمت پایینی نسبت به نقاشان دیگران میدهند یا کم حوصله اند و یا کار مناسبی  ندارند نمیتوانند کار را خوب رنگ امیزی کنند. در ذهن داشته باشید که اختلاف قیمت ها در برابر هزینه های شما برای تزیینات کم است ودر اخر اگر همه کار را فاکتور ندهید کار به پایان نمیرسد.

اجرای کناف در شهرستان-استان-کرج تهران

 

رنگ امیزی کناف:

روشی که خود شرکت کناف بر روی ان تاکید کرده است اینکه بعداز 2ساعت بتونه درز گیری همه جای سطح ها ماستیک شود .لایه ای نازک از بتونه بر روی همه سطح ها کشیده میشود پس از ان کار استر شده و لکه گیری شود و رنگه امیزی نهایی انجام میشود این روش باعث میشود سیقلی بودن کار صاف میشود بعداز تمام شدن نوبت به ماستیک میرسد که برای منفره های بسیار کوچک کاغذ برروی کناف پوشانده میشود و سطح کار ما صاف میشود این کار بسیار وقت گیر است و قیمت رنگ امیزی رابالا میبرد و در ضمن سطح هایی که مسطح زیاد دارند عقلانی بنظر نمیرسند و سومین نکته این است که عدم دسترسی به این کناف به بتونه های ماستیک کناف ایران است اما در کاشان وجود ندارد .


در روش دوم همیشه دودست بتونه درز های سطح را به خوبی میپوشاند ولی با این تفاوت که دست دوم کار را با دقت فراوان و کیفیت بیشتری میزنند و به صورت پهن تر و قطور تر انجام میدهند و سپس با سمباده بر روی سطح مورد نظر استر مطلوب میزنند و دقت داشته باشید که سطحی که بتونه کاری شده باشد به راحتی ساییده میشود و سمباد خور خوبی دارد بعداز استر کردن مواردی چون خط خش هایی بر روی سطح مشاهده کردید ان را با بتونه پلاستیک بر طرف کنید و و سطح کار را زیر پوشش نهایی میبرند ان روش برای سطح های صاف و بدون قوس بتونه های مکرر برای گرد کردن انها نیاز نیست .معمولا بعداز تمام شدن کار ما بیشتر دوست داریم وقتی سطح مورد نظر را بتونه گرفتیم به حالت پوست تخم مرغی داشته باشد که در این روش با غلتک کاری سطح را درست میکنیم.

..

اجرای کناف در شهرستان-استان-کرج تهران

نقاشی کناف :

 برخی از نقاشان بعداز کشیدن دو دست بتونه میگویند باید کل کار با ماستیک روغنی  بمالند بتونه با کناف سازگاری ندارد و نکته بعدی این است که علت ضخامت بسیار کم ان در حد یک دهم میلیمتر است و مشکلات را بطور کلیحل نمیکند و در نظر داشته باشید که ضخامت بیشتر ان باعث ترک های ریز بر روی سطح میشود پس در کل این روش مطلوبی نمیباشد. البته بعضی دیگر هم هستند که مانند روش دوم میمالند و این بتونه از خود کناف است وبایکدیگر سازگاری خوبی با سطح دارد و علت عدم ان استفاده از بعضی نقاشان استفاده از قیمت ان است که در مقابل مقایسه با بتونه پلاستیک بیشتر است و و برخی دیگر اشنایی لازم را ندارند. ولی قدرت بسیار بالایی در مقابل پلاستیک دارد و کار های قوس تا 3الی 5 سانتی متر میتوان از ان استفاده کرد و کار را بصورت کامل لکه گیری کرد.


باتوجه به مطالب های بالا شما خودتان میتوانید ارزیابی کنید که چگونه نقاشی و چگونه کاری را از ان تحویل بگیرید واز خسارت های غیر قابل جبران در انجام کار جلو گیری کنید.

که بیشتر خسارت های نقاشی ساختمان غیر قابل جبران است.

 

کنیتکس اکرولیک روغنی ونمای داخلی و بیرونی ساختمان:

مشخصات فنی انواع کنیتکس و اکرولیک روغنی و رنگ نمای ساختمان

ترکیبات:اکسید تیتان........اکسید زنگ .......کربنات کلسیم ...و.....

کنیتکس های اکرولیک محافظ و پوشش خوبی برای نمای خارج و داخلی ساختمان میباشد و مقاومت و استحکام ان رنگ کنیتکس اکرولیک روغنی بهترین و با کیفیت ترین و به عنوان پوشش و نمای مناسب ساختمان در اکثر جهان معرفی نموده اند. کنیتکس رو غنی اکرولیک به خاطر ترکیبات شیمیایی مخصوص ان واترپروف بوده است و در مقابل عوامل جوی کاملا مقاوم میباشد. همچنین کنیتکسهای اکرولیک و به علت سبک بودن و وزن مخصوص ان بر روی ساختمان بار کمتری را وارد میکند بر روی سیمان ....گچ....چوب .... اهن...جداول های خیابان ها و سازه های یونولیتی به راحتی قابل اجرا میباشد.

  • بابک قلی پور